loading... Nestemate peste veacuri!
Misu Radovici
"Sunt insotitorul tau permanent. Sunt ajutorul tau cel mai de pret sau povara ta cea mai cumplita. Te voi ridica pe culmile succesului sau te voi tari in mocirla esecului. Sunt mereu la dispozitia ta. Imi poti incredinta mie lucrurile pe care vrei sa le faci, iar eu le voi indeplini repede si bine. Sunt usor de manevrat - nu trebuie decat sa fii sever cu mine. Arata-mi cum trebuie sa fac un anumit lucru si, dupa cateva lectii, am sa-l fac automat!
Sunt slujitorul oamenilor de succes; dar, din pacate, si al celor care dau gres in viata. Cei care se bucura de laurii victoriei, mi-o datoreaza mie. Dar si cei care gusta din cupa amara a esecului, tot mie mi-o datoreaza. Nu sunt un robot, chiar daca lucrez cu precizia unui robot, avand in plus si inteligenta umana. Ma poti conduce pe drumul succesului sau pe drumul distrugerii - pentru mine nu conteaza. Condu-ma cu un brat de fier si iti voi oferi lumea la picioare! Fii bland cu mine si te voi distruge!
Ce sunt eu? UN SIMPLU OBICEI!"
Anonim
Etichete: , , | edit post